תוכנית שיווקית לדוגמא לעסק

 מודל לדוגמא לתוכנית שיווקית באינטרנט

ניתוח מצב העסק

שלב 1

בודקים את השיווק של העסק (סביבה פנימית), מנתחים את השוק העסקי בו הוא פועל (סביבה חיצונית) ובוחנים את המצב הקיים כרגע

1

הסביבה הפנימית

השירותים שלנו, הידע והניסיון שצברנו, המותג, המוניטין, הנכסים הדיגיטלים שלנו, ועוד...

2

הסביבה החיצונית

ניתוח השוק בו אנו פועלים, המתחרים, הספקים, אופי הלקוחות, הרגולציה והחוקים, ועוד..

ניתוח סביבה פנימית וחיצונית

מודל "SWOT"

​מודל שעוזר לנו לנתח ולראות את הסביבה הפנימית והחיצונית בה אנחנו פועלים,

מה מצב העסק ביחס לשוק ולמתחרים ואילו תחומים מצריכים שיפור ושינוי

WEAKNESSES

החולשות שלנו

סביבה פנימית

מרחיק אותנו מהיעד

Threats

איומים עלינו

סביבה חיצונית

מרחיק אותנו מהיעד

STRENGTHS

החוזקות שלנו

סביבה פנימית

מקרב אותנו ליעד

Opportunities

הזדמנויות שיש

סביבה חיצונית

מרחיק אותנו מהיעד

כל עסק והשיווק שלו

אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית בהתאמה אישית

בניית אסטרטגיה שיווקית

שלב 2

מגדירים מטרות, בונים קהלי יעד, בוחרים שוק מטרה, קובעים תקציב שיווק, ובונים תמהיל שיווקי (מודל ארבעת ה-P)

הגדרת מטרות בתוכנית השיווק

​תוכנית שיווקית מתחילה בהצבת מטרות ברורות, שנדע לאן לכוון את מאמצי השיווק, ישנם מאות מטרות אפשריות שנוכל לבחור

דוגמאות למטרות לתוכנית שיווק

כיוון חדש ומקורי אליו לעסק.

פנייה לשווקים חדשים. 

פנייה לקהלים לא מסורתיים.

מיתוג העסק בקרב לקוחות מסוימים.

הגדלת כמות הגולשים באתר.

להיות אוטוריטה בתחום עיסוקי.

להגיע לדף ה-1 בגוגל במילים חזקות.

שיווק מוצר חדש שהמתחרה לא מציעה.

בניית תמהיל שיווק

מודל "ארבעת ה-P"

PRODUCT

מוצר

PRICE

מחיר

PLACE

מקום

PROMOTION

קידום

בניית קהלי יעד

אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית בהתאמה אישית

מיתוג ובניית תוכן דיגיטלי

שלב 3

השלב בו אנחנו לוקחים את האסטרטגיה השיווקית והמחקר שעשינו והופכים אותנו לתוצר מוחשי

בניית אסטרטגיית תוכן

באינטרנט משתמשים ב-3 סוגי תוכן עיקריים: וידאו, תמונות וטקסט. אנחנו קבועים איזה נשתמש בתוכן הזה והיכן.

דוגמאות למיתוג ותוכן

שם מותג, לוגו, סלוגן, צבע מותג, עיצוב סיפור העסק, מצגת עסקית, בניית דפי נחיתה, אתר אינטרנט (תדמיתי / חנות). עיצובים גרפיים, מאמרים, כתבות תדמית, סרטון שיווקי, בלוג, .

בניית מערך שיווק

שלב 4

השלב בו אנחנו לוקחים את האסטרטגיה השיווקית והתוצרים שהכנו ושולחים את לחמנו ברשת האינטרנט.

 

אנחנו בוחנים את מערך השיווק לפי התוכנית שבנינו, ולאורך השנה בוחנים את יעילותו, מודדים את הביצועים ומבצעים שינויים כל העת

פורמט תוכנית שיווקית לעסק או למוצר

תבנית כללית ופשוטה להכנת תוכנית שיווקית

תקציר/תמצית מנהלים

תקציר קצר וענייני שיובן במהירות למי שאינו בקיא בשוק ובנתונים.

 

ראשי פרקים

כמו בכל ספר או תכנית צריכים תוכן עניינים שיעזור בהתמצאות ודפדוף בתכנית.

 

ניתוח של המצב הקיים כיום בעסק

נקודת ההתחלה ממנה אנחנו יוצאים לעתיד.

 

ניתוח של שוק העסק

באילו שווקים פועל העסק, ניתוח הסביבה העסקית, המתחרים, הלקוחות הפוטנציאלים, ניתוח SWOT.

 

בניית אסטרטגיה שיווקית

מה יהיה תמהיל השיווק, קהל היעד, פילוח שוק המטרה.

 

תוכנית עבודה

מטרות ויעדי התוכנית, איך נוציא את התוכנית השיווקית לפועל, מערך השיווק, לוחות זמנים.

 

שליטה בתוכנית

איך נשלוט בתוכנית, מדידה שנתית של ביצועי התוכנית.

 

תקציב התוכנית

מהו התקציב ואיך הוא מתחלק בין הסעיפים השונים.

להזניק את העסק באינטרנט

בניית תכנית שיווק דיגיטלית שנתית

מומחים לשיווק באינטרנט

תחום השיווק הוא רחב ומקיף וכל עסק צריך גורם אחראי ומקצועי שיקדם את העניינים מבחינה שיווקית. לאחר 10 שנות ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי אנחנו נקדם את העסק שלך מבחינה שיווקית ומקצועית.

אודות "שיווקום"

פתרונות שיווק לעסקים

יצירת קשר מהיר

טלפון: 054-3165353
מייל: 
shivukom@gmail.com

  • Facebook Social Icon

© כול הזכויות שמורות לאתר "שיווקום"

כפתור יצירת קשר - וואטסאפ